Paieškos frazė
EN
Struktūra ir kontaktai
Valdymo schema
Vadovybė
Vadovų darbotvarkės
Kontaktai
Asmenų aptarnavimas
Komisijos ir darbo grupės
Kaip mus rasti?
Nuorodos
Veiklos sritys
Prioritetinės veiklos kryptys
Veikla
Informacijos sauga
Tarptautinis bendradarbiavimas
Atviri duomenys
Asmens duomenų apsauga
Vykdomi projektai
Skelbimai
Administracinė informacija
Nuostatai
Planavimo dokumentai
Darbo užmokestis
Viešieji pirkimai
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
Finansinių ataskaitų rinkiniai
Tarnybiniai automobiliai
Paskatinimai ir apdovanojimai
Karjera ir praktika
Teisinė informacija
Teisės aktai
Teisės aktų projektai
Tyrimai ir analizės
Teisės aktų pažeidimai
Teisinio reguliavimo stebėsena
Paslaugos
Administracinės paslaugos
Tvarkomų / valdomų registrų ir informacinių sistemų paslaugos
Kitos paslaugos
Korupcijos prevencija
Pranešėjų apsauga
DUK
Asmens duomenų apsauga
DAUGIAU
Struktūra ir kontaktai
Veiklos sritys
Administracinė informacija
Teisinė informacija
Paslaugos
Korupcijos prevencija
DUK
Asmens duomenų apsauga
Asmens aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
Titulinis
Asmens aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
Spausdinti
1. Ar Jums patogus nustatytas asmenų aptarnavimo laikas?
*
2. Kokiu klausimu kreipėtės?
*
Pasirinkite vieną ar daugiau
Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro pažymų ir išrašų teikimas
Administracinių nusižengimų registro duomenų pažymų ir išrašų teikimas
Nusikalstamų veikų žinybinio registro duomenų teikimas
Ieškomų asmenų, neatpažintų lavonų ir nežinomų bejėgių asmenų žinybinio registro duomenų teikimas
Valstybės tarnautojų registro ir Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos duomenų teikimas
Ginklų registro pažymų ir išrašų teikimas
Informacijos teikimas asmenims Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos kompetencijos klausimais
Skundų apie Informatikos ir ryšių departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galimai padarytą asmens, nurodyto skunde, teisių ir teisėtų interesų pažeidimą nagrinėjimas bei sprendimų priėmimas
Kita:
3. Ar paslauga (-os) buvo suteikta laiku, nustatytais terminais?
*
Taip
Ne
4. Kaip dažnai per pastaruosius vienerius metus Jūs kreipėtės dėl paslaugos (-ų) suteikimo?
*
Kreipėtės pirmą kartą
Kreipėtės 2-3 kartus
Kreipėtės keliolika kartų
5. Kokiu būdu kreipėtės?
*
Buvote atvykęs
Telefonu
Raštu (paštu)
Elektroniniu paštu
Elektroniniu būdu (Elektroninės valdžios vartai)
6. Jei buvote atvykęs, kiek laiko teko laukti, kol būsite aptarnauti?
*
Nedelsiant
5-10 min.
10-20 min.
Ilgiau nei 30 min.
7. Ar buvo suteikta informacija apie rūpimo klausimo nagrinėjimo eigą?
*
Buvo suteikta išsami informacija
Nebuvo suteikta reikiama informacija
Nesidomėjau
8. Kaip vertinate Jus aptarnavusių darbuotojų elgesį priėmimo metu?
*
9. Ar naudojatės (ir jei taip) kaip vertinate elektroniniu būdu teikiamas paslaugas?
*
Nesinaudoju
Vertinu gerai
Vertinu nepakankamai gerai
10. Kaip vertinate informacijos teikimą telefonu?
*
Paslauga nesinaudoju
Informacija suteikiama išsamiai
Nesuteikiama reikiama informacija
Neatsiliepiama į skambučius (nurodykite padalinį):
11. Kaip vertinate interneto svetainėje www.ird.lt teikiamos informacijos naudingumą ir išsamumą?
*
12. Jūsų pastabos ir pasiūlymai. Ko pasigedote?
*
Saugos kodas
*
Pateikti